Eko BMW 7series
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
Eko BMW 7series
Германския автомобилен гигант BMW съобщи във вторник че ще представи първия автомобил в луксозния клас задвижван от водородно гориво! Известна като Hydrogen 7.Автомобила ще бъде произведен в ограничена бройка в Европа и в последствие ще бъде продаван и на американския пазар. Автомобила ще е оборудван с хибриден двигател работещ с водородно гориво и бензин и ще е базиран на 7 серия. Ако се кара на бензин ще гори 15 мили на галон в града и 22 мили на галон извънградско. Водородната технология минимизира емисиите на въглероден диоксит и практически когато се кара на "водороден режим" се отделя само пара казват от BMW .
Автомобила ще притежава 12 цилиндров двигател с мощност 260 к.с. и ще ускорява от 0 до 100км за 9,5 сек.Максималната скорост ще е ограничена на 230км\ч.
Първоначално ще се произведат няколко хиляди бройки и в последствие ще може да се премине от бензин на водородно гориво когато бъде изградена инфраструктурата за доставка на такова гориво.
Колата ще се пусне на пазара през Април догодина и ще бъде представена на изложението в LA тази година!Ще се продава само на определена група клиенти като цената ще е приблизително колкото на 760LI.BWM възнамерява да предложи за в бъдеще такива двигатели във всичките серии.
BWM представи за първи път най-бързия автомобил задвижван с водородно гориво през 2004 година на изложението в Париж. Автомобила има максимална скорост над 300км и ускорява да 100км\ч за 6 секунди.
източник yahoo.com
Автомобила ще притежава 12 цилиндров двигател с мощност 260 к.с. и ще ускорява от 0 до 100км за 9,5 сек.Максималната скорост ще е ограничена на 230км\ч.
Първоначално ще се произведат няколко хиляди бройки и в последствие ще може да се премине от бензин на водородно гориво когато бъде изградена инфраструктурата за доставка на такова гориво.
Колата ще се пусне на пазара през Април догодина и ще бъде представена на изложението в LA тази година!Ще се продава само на определена група клиенти като цената ще е приблизително колкото на 760LI.BWM възнамерява да предложи за в бъдеще такива двигатели във всичките серии.
BWM представи за първи път най-бързия автомобил задвижван с водородно гориво през 2004 година на изложението в Париж. Автомобила има максимална скорост над 300км и ускорява да 100км\ч за 6 секунди.
източник yahoo.com
BMW Hydrogen 7 – нова ера в мобилността
BMW написа поредната нова страница в автомобилната индустрия, след като представи първия в света луксозен saloon автомобил с V-образен, дванадесетцилиндров двигател, използващ като гориво водород. От централата на баварския гигант добави, че Hydrogen 7 е преминал процеса на серийно развитие.
Автомобилът, който разполага с V-образен, дванадесетцилиндров двигател, може да използва както бензин, така и течен водород. Максималната мощност на мотора достига 191 кВт или 260 конски сили. С негова помощ, BMW Hydrogen 7 е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 9.5 секунди и да достигне максимална скорост на движение от 230 км/ч.
Преминаването от “водороден” към нормален режим на работа на V12 агрегата на BMW Hydrogen 7 се извършва с лекота. Крайният резултат е гарантиран пробег от над 700 километра без необходимост от дозареждане. Алтернативното гориво се съхранява в специален резервоар, в който могат да бъдат събрани до 8 килограма течен водород. Зареждането се извършва чрез патентована питателна система и отнема около 8 минути, а свободният пробег е около 200 километра.
http://autopress.tv/index.php?lang=1&pi ... =17&nid=45
http://auto-press.net/index.php?cat=1&sub=2060
Автомобилът, който разполага с V-образен, дванадесетцилиндров двигател, може да използва както бензин, така и течен водород. Максималната мощност на мотора достига 191 кВт или 260 конски сили. С негова помощ, BMW Hydrogen 7 е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 9.5 секунди и да достигне максимална скорост на движение от 230 км/ч.
Преминаването от “водороден” към нормален режим на работа на V12 агрегата на BMW Hydrogen 7 се извършва с лекота. Крайният резултат е гарантиран пробег от над 700 километра без необходимост от дозареждане. Алтернативното гориво се съхранява в специален резервоар, в който могат да бъдат събрани до 8 килограма течен водород. Зареждането се извършва чрез патентована питателна система и отнема около 8 минути, а свободният пробег е около 200 километра.
http://autopress.tv/index.php?lang=1&pi ... =17&nid=45
http://auto-press.net/index.php?cat=1&sub=2060
Наистина нямам представа дали мястото на питането ми е тукъ, ама едни мисли мъ тревожат от ден и нещо насам.
Насам-натам по пресата все пишат едни страни от едни континенти се ориентират към еди какво си производство на еко гориво.. други пък към друго.. и да не бъда голословен ако не греша..най-общо казано европа към маслодайни култури, латино към етаноли разни и за палмово масло бях чел.. водороди тва онова .. та като изчезне нашия приятел бензина някак си ще има ли пак такъв универс гориво или аз ще мога с мойта кола да си сипвам само от кварталната станция за ракийка.. таз дума дето я видях инфраструктура де отива?
Дали ще се договорят за единен стандарт на горивата.. дали ще има 15 различни колонки за зареждане или просто ще е пълна анархия
Насам-натам по пресата все пишат едни страни от едни континенти се ориентират към еди какво си производство на еко гориво.. други пък към друго.. и да не бъда голословен ако не греша..най-общо казано европа към маслодайни култури, латино към етаноли разни и за палмово масло бях чел.. водороди тва онова .. та като изчезне нашия приятел бензина някак си ще има ли пак такъв универс гориво или аз ще мога с мойта кола да си сипвам само от кварталната станция за ракийка.. таз дума дето я видях инфраструктура де отива?
Дали ще се договорят за единен стандарт на горивата.. дали ще има 15 различни колонки за зареждане или просто ще е пълна анархия
what a helluva ride
- XaMaB
- ентусиаст
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Да не си се засилил с колата да ходиш до южна америка
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Аз се радвам, че от БМВ вече мислят за неизбежното бъдеще и са крачка пред другите. Това е дългоочквания отговор на японските хибриди и американските такива, но за съжаление още е твърде слаба инфраструктурата, затова явно са принудени да пригодят двигателя и за двата режима. Мисля, че на всички е ясно, че това не може да е истинско БМВ като преживяване зад волана, но за мен това е изключително важна стъпка за автомобилната индустрия към разрешаването над най-сериозната криза за човечеството - изчерпването на петролните залежи и зъмърсяването. Така че аз се гордея, че БМВ първи поемът по този жизненоважен път!
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!
- SlipKnoT
- devildriver
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Kokorba6iqta написа:Аз се радвам, че от БМВ вече мислят за неизбежното бъдеще и са крачка пред другите. Това е дългоочквания отговор на японските хибриди и американските такива, но за съжаление още е твърде слаба инфраструктурата, затова явно са принудени да пригодят двигателя и за двата режима. Мисля, че на всички е ясно, че това не може да е истинско БМВ като преживяване зад волана, но за мен това е изключително важна стъпка за автомобилната индустрия към разрешаването над най-сериозната криза за човечеството - изчерпването на петролните залежи и зъмърсяването. Така че аз се гордея, че БМВ първи поемът по този жизненоважен път!
Тази технология се тества още от 80те години (или края на 70те) и с годините я развиват.Интересното при нея (поне от това което съм чел) е, че нормалните двигатели ще могат да се "преправят" и да работят с водород.
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
хибриди и американските такива
Тези хибриди работят с батерия и бензин. В града например под 50км си караш на батерия, ако караш по-бързо гори бензин и така идва икономията.
А баварката ще върви с водород и на бензин.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани